teisipäev, 23. veebruar 2016

Wella


Wella AG on kõige suurim juustehooldus firma Saksamaal, peakontor on Genevas Šveitsis. See on asustatud 1880 aastal Franz Stöher’i poolt. See spetsialiseerub juustehooldusele. Individuaalselt müüb see tooteid juuksuritele ja see on kontrollitud Procter&Gamble’i poolt aastast 2003.


Firma algselt valmistas töövahendeid parukate valmistamiseks. 1890 aastal leiutas tehnika mis lasi peanahal hingata. Aastal 1894 avas ta oma esimese tehase Rothenkirchen’is Saksamaal. Tema pojad Karl ja Georg Stöher liitusid äriga hiljem. 1924 aastal Stöhers registreeris firma Wella nimeks. Kui parukad ja juuksed polnud enam populaarsed hakkas firma tootma püsilokkide produkte. 1927 aastal tutvustasid nad esimest lokivedeliku ja varustasid salonge. 1930ndal tutvustas Wella juuksefööne siseehitatud mootoriga. Wella tutvustas ka Wella Juniorit milleks oli kuivati.
http://media.wella.com/professional/i/tiles/history/1930_Wella_Junior_d.jpg

Peale II Maailmasõda Saksa demokraatia pani kinni Wella tehase ja kõik vahendid olid kuulutatud riigi omandiks. Ströheri perekond ja mõned kaaslased otsustasid uuesti käivitada äri. Produktsioon algas jälle aastal 1945 ja Wella sai endale 50 töötajat.
1950 aastal Wella esitles Kolestoni mis oli esimene juuste palsam mis kaitses ja toitis juukseid. 1954 aastal Hollywood ikoon Elizabeth Taylor tutvustas esimest korda reklaamina Kolestoni.

1960 aastal firma käivitasid Wella Privati, salongi eksklusiiv produkt mis lasi klientidel võtta professionaalseid tooteid koju esimest korda. 1970 aastal Wella tutvustas uue toote millega juuksurid said teha Afro soenguid. 1972 aastal nad lasid välja Wella Balsam, esimene šampoon. Reklaami kampaania kuhu oli kaasa haaratud kuulsused tele seriaalist Charlie Inglid: Farrah Fawcett, Jaclyn Smith ja Cheryl Ladd. Wella algatas ka meeste jaoks esmakordselt toote valiku just eksklusiivselt meeste jaoks.
1995 aastal, algatas Wella taas Kolestoni mis oli täiuslik, uus toode sisaldas loodusliku koostist ja kaasaarvatud puuvilja vaha.

2002 aastal avati Wella trendvision, aastane esitlus Wella Haute Couture kollektsioonist. See üritus on nüüdseks tuntud kui rahvusvaheline trendvisioni auhinnana või ITVA: ülemaailmne juuksuri võistlus julgestamaks kõrge tasemega viimistlemist ja loomingulist visiooni. 2003 aastal, Wella omandas Procter & Gambeli poolt, et veelgi enam laiendada grupi ilu profiili üle kogu Ida ja Lääne Euroopa ja Ladina Ameerika. Reuters teatab, et P&G on avastamas potentsiaalset müüki Wellast.

Josh Wood sai ülemaailmseks Wella professionals colour suursaadikuks jaanuaris 2008 ja 2010 aastal võttis ta endale täis ajaga koha Wella kampaania direktor. Eugene Souleiman teenib ajutiselt ülemaailmse loova direktorina Wella Professionali jaoks.

Wella asutas 2011 aastal „ making waves“- sotsiaalselt vastutustundliku programmi, mis õpetab juuksuritööd ja eluks vajalikke oskusi erivajadustega noortele. See programm sai alguse Brasiiliast ja alates sellest ajast on laiendanud ka sinna hulka Rumeenia. 2014 aastal Wella avastas uue molekuli mille nimi on ME+. See molekul on asendajaks PPD-le, ja on ka tuntud kui pphenylenediamine, mis on esitletud ,kui kõige rohkem värvi andev toode parandamaks värvi. PPD on tuntud kui kergendaja rasketele allergilistele rektsioonidele. The ME+ molekul on praegu kasutusel Wella Professional Colour Brand Koleston Perfect innosense, mis on esimene püsiv värvitoode, mis on lubatud kasutada Euroopa keskuse poolt allergy research foundationi jaoks. 
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/564x/8b/50/66/8b506696ee6850f6f5915e5baaa052d0.jpg

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar